söndag 13 mars 2011

Hurra!

Idag är dagen jag besegrade min mentala spärr! Välkommen till odax blogg!
Jag kommer att lägga upp bilder på det jag syr framöver och de närmaste dagarna har jag för avsikt att lägga upp lite bilder på det jag sytt tidigare. Så, nu är jag igång :) Låt er väl smaka!

Muddbyxor modell "Dax".
De fyra paren längst till vänster är i stl 62-68,
de andra fyra är i stl 74-80.


En typisk modell "Dax"-byxa stl 62-68. 
Långa muddar i midja och fot för bekvämlighet 
och lång användningstid. 
Tyget är från en loppisfyndad 60-talsduk!


Somrig halvfodrad klänning i stl 86-92.
Modellen är ny och har inte fått något namn ännu,
jag kallar den äpplet tills den får en bärare :)

2 kommentarer:

  1. Therece Ohlsson14 mars 2011 kl. 21:23

    Äntligen, som vi har väntat!!!!! =)
    Puss på dig!!!!

    SvaraRadera