onsdag 16 mars 2011


Jag har nu grävt i bildarkiven och rotat fram lite bilder på en del av det jag sytt. Så småningom (snart hoppas jag) kommer jag att etablera en web-shop där jag presenterar det jag har till försäljning för tillfället. Än så länge finns det mesta från förra inlägget kvar, äppelklänningen är ev paxad och jag har även fått visat intresse för några av byxorna. Det är verkligen jättekul! Tills vidare får ni fortsätta mejla mig med frågor och önskemål. Puss på er!




Först ut lite bilder från i somras på min fina Oda i sin första "Elora"-klänning som blev en favorit så hon fick en till. (stl 116)





Unisextunika "Marley" i stl 86





Klänningen "Minna" som fantastiska lilla Minna fick i ettårspresent! (stl 74-80)





Nyföddpresent till lilla Leon. En "Dax"-byxa i velour stl 62-68 med matchande mjukisskallra.




Julklapp till Caspian. "Dax"-byxa stl 74-80 med olikfärgade muddar. Tyget från min oslagbart bästa loppisrunda :)

2 kommentarer:

  1. Åh,byxorna längst ner.. *dreggel* :) Jättefina alla kläderna och genomtänkta och så förbaskat välsydda! kram/Jonna

    SvaraRadera
  2. Tack Jonna :) Det kommer mer bilder snart... och mer kläder! Kram!

    SvaraRadera